در بخش به روز رسانی و آپدیت Component مشکل دارم و با ارور Download Failed مواجه میشوم.

برای برطرف کردن این مشکل نیاز است که شما با دسترسی به فضای SSH ماشین بیت دیفندر چند فرمان را اجرا کنید.
برای رفتن به فضای SSH، با زدن کلید Alt+F2 در ماشین بیت دیفندر به این فضا منتقل خواهید شد.
با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه ماشین بیت دیفندر میتوانید فرمان های زیر را وارد کنید:

 

  • sudo su
  • mongo devdb -u bd -p ptqZChPE (ptqZChPE is the default database password. If you changed it please replace it with the password you set )
  • db.applianceInstalls.update({"name":"update"},{$set:{"generateToken":true}})
  • exit
  • service ecs restart
  • service arrakis restart
  • killall php

پس از اجرای فرمان های بالا، چند دقیقه تامل کنید و سپس جهت رفع مشکل اقدام به بررسی دوباره نمایید.
اگر مشکل برطرف نشد، لطفا برای ما از ماشین بیت دیفندر لاگ فایلی را ارسال کنید. برای گرفتن لاگ فایل مراحل زیر را انجام دهید:

1. با استفاده از نرم افزار Putty به ماشین بیت دیفندر وصل شوید.
2. با حساب bdadmin خود وارد شوید.
3. Sudo su
4. cd /home/bdadmin
5. wget http://www.bitdefender.com/files/KnowledgeBase/file/logcollector.tgz
6. tar xzvf logcollector.tgz
7. logcollector all save./

8. با استفاده از WinSCP با دسترسی SSH (پورت 22) نیز میتوانید فایل های لاگ را دانلود کنید.
9. فایل استخراج شده را برای پشتیبانی ارسال نمایید.