چگونه از سیستم لاگ پشتیبانی بگیرم؟

لاگ پشتیبانی را میتوانید از کنسول مدیریت دریافت کنید.
1) وارد کنسول مدیریت بیت دیفندر شوید.
2) در ستون سمت چپ، گزینه ی Help & Support را انتخاب کنید.
3) در سمت راست صفحه جدید نمایان میشود. در بخش سوم، گزینه ی Support را مشاهده میکنید.




 

4) با توجه نوع ویندوز خود، یکی از گزینه های 64 بیت یا 32 بیت را انتخاب کنید و فایل لاگ را دریافت کنید.
5) پس از دریافت فایل، آن را اجرا کرده و مراحل خواسته شده شامل مشخصات را وارد نمایید. سپس پس از تمام شدن پروسه ی لاگ گیری، فایلی به صورت فشرده با شروع نام BDST در صفحه دسکتاپ سیستم شما قرار میگیرد.
6) این فایل را به همراه توضیحاتی مختصر برای بخش پشتیبانی ارسال نمایید.

نکته: توجه فرمایید که لاگ پشتیبانی تنها در سیستم هایی که آنتی ویروس بیت دیفندر بر روی آنان نصب است قابل اجرا میباشد.